Muallime1 bence 20 numara vicco alın. Benimde oğlumun az ayakları büyüktür tam oldu. 1 yaşına girince doğum gününde hediye gelmişti. Hemen kullanmaya başladı. Birde boşuna başka mağazada deneyin her marka bedeni farklı oluyor markanın modelleri bile birbirini tutmuyor bazen. Siz alın küçük gelirse değişim yaparsınız. Ya da bekleyin yürümesini