SB_ aptamilin normalini kullanıyorduk ilk başta ama doğduktan 14 gün sonra anca doğduğu kiloya geri dönmüştü prosyneo verdi doktor. Bizim minnak 15 günde 1 kilo aldı şişti resmen bira göbeği gibi göbeği oldu 😅 ama mama çok yoğun çocuk gazını çıkarırken kusuyodu sürekli baktık olmıcak doktoruna söyledik yaramamış siz normalini kullanın dedi. Bu arada günde 3-4 defa veriyoruz. Normal aptamile dönünce baktık kaka yapmıyo. Düzeni bozuldu neden oldu bilmiyorum 5 gün sonra yaptı ama taş gibi kıyamam çok sancısı oldu. Şimdi doktorumjz aptamil conformil önerdi bağırsak düzenliyomuş probiyotikliymiş. Madem mamanın probiyotiklisi var gaz sorunu için baştan söyleseler ya ayrıyetten probiyotikli damlası var inşallah kabızlığı geçer yavrum morarıyo yaparken 🙄