Yardımcı olun lütfen. 50 günlük bebeğim kabız. Ikınıyo zorlanıyor ama yok yapamıyo. Uykusunda bile inliyor. Dün fitil verdim. Bugün de vermek istemiyorum. Alışkanlık olur diye korkuyorum. Beslenme şeklimiz anne sütü ve mama. Zeytinyağıda kullanıyorum. İçim parçalanıyor Bi şey yapamıyorum