Mlke301020 Melis84 evet sabah bilerek uyanınca aç karnına veriyorum bekleyip sonra emziriyorum. Zaten zorla içiyor onu tadını da beğenmedi öğürüyordu ama çok şiddetli kustu o kadar beklemiyordum
Melis84 Mlke301020 bazı bebekler öyle oluyor maalesef. Oğlum öyleydi, tadını beğenmediği ne varsa öğüre öğüre zorla kendini kustururdu.ocean tadı daha güzel diyorlar
Mlke301020 Mys01-01 ilacı aç karnına içirdim. Bekledim saatini sonra emzirdim öğürüp kustu ama aşırı kutu geceden emdiklerine kadar 😵
Busu Mlke301020 O icmedyse digerlerinde de zorlansbilir portakal aromalı o ,diğerleri direk demir kokuyo 😖 çocukların da midesi kabul etmiyor işte
Mlke301020 Melis84 evet içinde pancar şekeri var o yüzden tatlı bakmıştım tadına yani ya eski ilaca dönüp damla sayısını artıracam ya da başka ilaç deneyecem 🤦🏼♀️
Mys01-01 SbnmTlg tamam banada 6 damla dedi 5.600 dü kg acaba dedım benmı yanlış anladım teşekkür ederim
Ballilokum Canım anneler bestiron benim de doktorum önerdi aldım ama kutusunda 4-10yas arasında kullanımı uygundur diyor acaba başka şekli mi var ben mi yanlış aldım
Didem11 Kızlar kafam karıştı bebeğim 7 kilo dkktor bize de bestiron verdi ama sabah 7 damla akşam 7 damla dedi ben yanlış mı anladim okuduğum kadarı ile sizler günde birkere falan veriyorsunuz. Benn doktoru yanlış mı anladim acaba 14 damla çok degilmi