Selinbam benim oğlum da postta yazılanları yapıyor, ben ağlıyor gibi yapınca o daha çok gülüyor ve daha çok sıkıyor yüzümü burnumu kulağımı boynumu. Çünkü o yaptıklarını sevmek sanıyor ve beni üzgün görünce bunu değiştirmek için yine ve daha fazla öyle davranıyor.
Ve zaten birinin kucağına gidince direkt onun ya elini ya boynunu yani yakalayabildigi ve temas edebildiği bir yerini mutlaka sıkıyor. Alışkanlık olmuş artık. Bebek arabasında giderken de elini yumruk yapıyorum mesela çünkü bir şeyi tutmak istiyor tutacak bir sey olmazsa tek elini sıkıyor 😕