gizemalper canım ben de kullandım önce fayda gördüm sonra yine aynı şikayetler oldu bıraktım. Eğer bi daha çocuğum olursa bi aylık olduktan sonra kesinlikle probiyotik kullanıcsm bağırsakları düzene sokuyo muhteşem bi şey, hep düzensiz kullandım keşke düzenli kullansaydım diyorum biogaia maflor gibi probiyotik kullanmanı tavsiye ederim her gün aynı saatte