Merhaba anneler 6. Ay 4 günlüğüz yüz üstü pozisyona geldiğimizde kollarını geriye doğru atıyor ilerlemiyor kollarını oynatırken ayaklar duruyor ayaklarını oynatırken kollar duruyor dönme refleksi tutma herşey çok güzel aklıma takıldı sadece yaşayan var mı?