Merhaba anneler bbegim 2 ay 11 günlük 3 gün kaka yapmadı bugün 4. Gün en son pazar günü yapmıştı. Günü içersinde veya gece hiç huysuzlugu olmuyor alttan gazda çıkartıyor ama kaka yapmıyor 3 4 gündür kabız mi değil mi anlamadım. Yani gaz sorunu yaşıyor mu öyle olsa çok rahatsız olur durmaz diyorum ama yapmaması da endişelendiriyor öneriniz var mı bilginiz ?