Eymenduygy 2cocuklu1anne babyjem kullanıyorum önden açılıyor. Bu model çok zorluyor çocuğu koyup çıkarırken. Önden açılır olmasına dikkat edin. 5 aylıklen aldım 9.5 hala onunlayım. Gittiğim yere de götürüyorum mama sandalyesi niyetiyle. Yalnız olan anneler için çok iyi icat. Çok hareketli oğlum 11 kg çok güzel vakumluyor 🤌🏼
ikiprensannesii2 2cocuklu1anne Bebeğim 1 yaşında kendi oturuyor öyle yıkıyorum almadım ben gerekli midir bilmiyorum
UraSsmom 2cocuklu1anne Bu önden açılmıyo sanırım ben önden açılan almıştım 6 aylık filandı 16 aylık hala onda yıkıyorum. Banyo küveti ne vakumluyorum çok rahat yıkıyorum küçükken mama sandalyesi niyetine taşıyodum da yanımda
Portakalkokusu Biz 6 ayından beri kullanıyoruz şuan 9 aylık hala kullaniyorum genel de evde tek olduğum için kolaylıkla yıkıyorum
Gunsss Portakalkokusu 6 aylıktan beri kullanıyorum hayatımızı kurtardı şuan 11 aylık tatildeyiz plajda kullanıyorum çok rahat ediyoruz mutlaka alın
MelikeKonac Ben 8 aylıktan beri kullanıyorum çok tavsiye ederim.bebek de rahat ediyor keyifle yıkanıyor bir şeylerle oynayabiliyor.yıkamak da hem güvenli hem kolay oluyor bizler için ☺️
Tugba81irem 2cocuklu1anne 6 aydna bu yana farklı bir markasını kullanıyoruz dusakabinin içinden koyuyorum çok memnunuz kızım suan 13. Aylık oturagini görünce hemen banyo yapmak istiyor
Browniidelisii 4.5 aylıktan beri kullanıyoruz. Bazen sandalye üstü mama sandalyesi olacak da kullanmıyoruz. Ucuz olup bu kadar çok işe yarayan az eşya var :)
Zeynepazram Duşakabininiz tabanı dümdüzse tırtık veya yuvarlak şeyler oluyo ya onlar yoksa alın yoksa tutmuyo ben onu düsünemeden aldım sonra banyonun icinde yıkadım
Zeynepazram Eymenduygy altında slikon tutma yerleri var ondan degil mi önden acılmalı degildi benimki
Zeynepazram Eymenduygy ya bilseydim ondan alırdım gerci simdi 20 aylık kızım onada cok oturmadı birkac kere oturdu icinden kendi cıkıyodu simdi dusakabine oturtup yıkıyorum kovaya su doldurup. Duş başlığından korkuyor