Aslanannesiii yapışık yaşıyoruz 26 aylık olmak üzere.🤪
Sizi istediği ve size ihtiyaç duyduğu ger an yanında olmaya devam edin. Biliyorum bazen çok zorlayıcı ve hatta gerçekçi olmak gerekirse sıkıcı bile olabiliyor ama çocuğumuz için nelere katlanmayız ki. Bu da onlardan biri. Siz ona nasıl oyun oynayabileceğini gösterin, teşvik edici olun, zamanla öğrenecek kendi kendine vakit geçirmeyi.😊