Merhaba kızlar 11+4 aylık oğlum normalde gece uykularımız her bebek gibidir çokta sıkıntılı değil ama dün gece saat 12de ağladı mama verdim sonra sabah 6bucuğa kadar sürekli inledi 6buçukta içim el vermedi ve calpol verdim şuanda da sürekli inliyor arada gözü kapalı bağırıyor çok tedirginim bulunduğum yerde çocuk doktoru yok ve kendi doktorumuz ilde sabah sağlık ocağına mı götürsem 7aylıkken alt 2dişi çıkardı ama çok problem olmadan atlattık pek anlamadık diş midir bakamıyorum da asla açmıyor ağzını bir sağa bir sola dönüp duruyor ateşide yok bir akıl verin ilk defa böyle oluyor bu kadar uzun