Alpingo LaraCroft ben sırf o yüzden kenarı çıt çıtlı olanlardan aldım..carters aldım indirimden ever kumaş muhteşem ama yakası dekoltelli😬hiç sevmem yamuk yumuk şeyleri o yüzden çıt çıt candır
LaraCroft Tazeanne3434 ya inanın bazıları omzuna kadar açılmış bakıyorum ki. Bizdede özellikle tshirtletri öyle oldu bu sene. Özellikle hm den aldıklarım. Geçen kışta bir pijama aşdım Lcw den sanki kayık yaka
LaraCroft Eczmery belkide ama ben hiç memnun değilim bu durumdan hele ki birde kilolu değil normal yada zayıf bir bebekse iyice sıkıntı
FatosToprakDeniz LaraCroft katlamalı olanlar hem çabuk genişliyor hem de üzerine bisey giydirince toplanıyor. Hiç kullanışlı değiller. E bebekte atlet model olanlar var. Lc de de Çokca var. Hm koton gibi markalarda genelde katlamalı oluyor
Yamanikomm LaraCroft aksine bende genis yaka ariyorum allahm e bebek ve lcw dan aldiklarimi iki kere rahat giydiriyorum ucuncuye daraliyor tamamen hm e dondum anveloplar bana ragat geldi ama soyle bisi sanki benim bebemin kafasi buyuk,😅