Bilekliği genelde önermiyorlar küçük diye, ne kadar fazla taş değerse daha iyi diye. Ben kolye aldım uyuduğu zamanlarda ayak bileğine sarıyordum. Tesadüf mü kolyenin etkisi mi bilmiyorum ( ki etkisi olacağını düşündüğüm için aldım) hiç ağız akıntısı olmadı, ilk dişlerinin çıktığını anlamadık bile, ateş vesaire olmadı. Orjinalini bulmak önemli bu arada. Arada bir akan suyun altına tutuyorum arınsın diye.