Burcakk Kızlar bugün aşı oldu bebeğim iki ay aşısı aşırı ağlıyor katılıyor nedir bu nasıl geçer allah rızası için ne yapmalıyım alnı 37.0 ne önerrsinşz
Emir21_ Burcakk bizde iki ay aşısı olduk çok şükür ne ateşi ne birşeyi sadece öyle ağlıyordu arada ama geçti çok şükür
Sarpp Burcakk salı günü bizde 2 ay aşımızı olduk benim bebeğimde öyle aşırı huzursuz dün hele susturamadım neden böyle oldu anlamadım
Burcakk Emir21_ ateşi yok bizim de 36.7 oldu üzerni çıkarınca ama inanılmaz bir çığlık inşallah geçer ya
Emir21_ Burcakk ağrısı falan vardır o yüzdendir geçer inşallah merak etmeyin vala biz ikinci ay aşısı olduk ertesi günü 8 saatlik yola çıktık düşünün yani altını açın çok fazla oynatmayın çok fazla durmuyor zaten iki güne geçiyor
Emir21_ Emir21_ ve biz sürekli kuran dinletiyorduk kuran bitiyordu ağlamaya başlıyordu öyle öyle atlattik
Sarpp Burcakk benim oğlumda hem emziriyorum ben hem mama veriyorum mamayı dün çok az içti meme deseniz ağlarken inadı tuttumu emmez illa ki sakinleşecek
Nurella______ Burcakk bir çay kaşığı kadar calpol verebilirsiniz aslında bu bilgilendirmeyi ebenizin yapmış olması gerekiyordu size.
Burcakk Nurella______ ben yurt dışında yaşıyorum burdaki ateş dürücü ve ağrı kesiciden verdim zaten ama kesmedi maşesef
Giz3w Burcakk bir çay kaşığı calpol verin ateşi cikmasada engel olur oda yatisitirdigi için ateş halini biraz sakinlesiyorlar ben cikamdan o gün içerisinde 4-5 saatte bir vermiştim rahat atlattık.
Burcakk Giz3w ben de verdim yurt dışındaki ağrı ve ateş düşürücüden kesmedi malesef ayaklarını oynatırken ağlamaya başlıyor ayaklarını oynatmadını durduramıyorum