fatmete yaptirin, 10 gundur asisi olmayan bir virusle ugrasiyoruz, bebegin hastanede serum almasi vs. o kadar zor ki, damarlari bulunmuyor heryeei delik desik oluyor agliyor 1!serum 1 gunde ancak bitiyor ki bu sadece ishal.. Allah daha beterinden korusun ve tum yavrulara sifa versin.. pişman olmamak için yaptırın..