Minikimmm gündüz kolay da geceleri çok zorluyordu. O yüzden ben ilk gündüzü kesip daha sonra geceye geçtim. Geceleri de çok ağladı 2 3 gün . Her seferinde sabırlı bi şekilde annecim susadin mi al su iç . Aciktiysan muz verebilirim sana dedim. Bu şekilde atlattık şimdi 25 aylık uyumadan bir saat önce yemegini yer. 10 12 saat deliksiz uyur .