AfraZ Nasil alisir bagriyo agliyo asla istemiyo cok severdi emmeyi mecbur birakiyorum😔 yardimci olabilecek birisi varmi
AslanannesiAyse AfraZ benim bebeğim 3 aylık ve günde 1 kere mama vermeye başladım o da biraz daha fazla kilo alsın diye ,AMA biberondan sonra memeden emmek zor gelmeye başladı 😑
Korayyy AfraZ canım bende bunu yaşadım avent. Biberonla mama içince emmiyordu dr browns var yavaş akışlı ebebekdede var onu kullan farkı göreceksin
AfraZ Yeniaanne yok sadece meme ama birakmasi gerekiyor ben rahatsizim tedavi olmam gerek mamaya alisamadi öyle agliyo yavrum😔
AfraZ ErimEfe cydcvk Cesurayse AslanannesiAyse memeyi kesin birakmam gerek kemik erimesi kirilmasi basladi bende tedavi olmam gerekiyor bebegi emziremem daha😔 sütümde coktu sagmakta yasak Mamaya gecis yapmaliyiz ama istemiyor öyle agliyor yavrm
Cesurayse Benim de oğlum 3 aylık ben de arada mama veriyorum ama biberonla değil , kaşık biberonla veriyorum , Bence kaşık biberonla vermeye çalışın tam bir hayat kurtarıcı
ErimEfe Biberon ve meme kullanımını hemen bırakın.. Meme reddi yaşıyorsunuz.. Mamayı eds yöntemiyle verin yada kaşıkla.. Biz 5 aylık olduk ilk bir ay bende aventin biberonu kullandım mama meme şeklinde gittik ama meme reddi yaşamadım azaltarak kestim mamayı.. Bol bol sıvı alın günde 3 litre su içtim.. Ve bol bol emzirin nw kadar emerse sütünüz o kadar artar..
Korayyy AfraZ ewt canım al bence damla damla aktığından aynı onu içerkende yoruluyor emmeyi bırakmıyor içide boru gibi şeylerde Var hava almıyor emerken gazda yapmıyor ondan ben memnundum