asgg_smy14 Bebeğim 4 ay 12 günlük bi önceki ayına göre hiç kilo almamış sadece mama ile besleniyor şuanda Aptamil veriyorum. Kilo aldoran mama öneriniz varmı?
Ogulcan asgg_smy14 canım golden goart çok kaliteli ve besin değeri yüksek bi mama kesinlikle tavsiye ederim aptalmil şekerli tatlı bi mama hiç kullanmadım kullanmamda canım
Archmomm asgg_smy14 hipp combiotic kullanıyorum kızıma suan 4 ay 5 günlük her ay en az 1 kilo alıyor 🙏🏻 Çok memnunuz . Çok şişiren bir mama değil . Olması gerektiği kadar aldırıyor ❤️