aybukemom Kızlar 38 ölçtüm düşmüyor ilaç veriyorum hafifliyorsonra geri yükseliyor. Görünürde hastalık da yok kusma ishal öksürük burun akıntısı yol. Diş çıkarırkn giç böyle ateşi yükselmedi diş desem 20 aylkk .napsam
Elf-b aybukemom sarımsakları ezip zeytinyağında bekletiyorsunuz, sonra bebişin ayaklarının altına sadece yağ kısmını sürüyorsunuz, sarımsak tahriş edebiliyormuş diye okumuştum. İnşallah ateşi düşer..
Elf-b aybukemom 38i geçmiyorsa diştir genelde ama, 38de ilaç vermedim hiç ben. Devamlı kontrol ettim sık sık yani, 38i geçmedi
Pinarbelgen1 Canım genelde diş ateşi 38 gecmez derler ama bizim gecti iki gun atesliydi dis cikartti tabi hercocuk aynı değil ben limonu ayaklarının altına sürüp çorap giydiriyorum iyi oluyor . Allahım nerde varsa sifa versin 🙏🏻aybukemom
Sarekuzu_19 aybukemom 38 diş ateşi değil enfeksiyon başlangıcı büyük ihtimalle takipli doktoru varsa ona ulaşmaya çalışın
Tosbikiim_0606 Canim benim bebeğim kucuj daha bi bilgim yok sarımsağı ezip zeytinyağ ile karıştırıp ayakların altına sürünce iyi geliyormuş bi dene istersen Allahim şifa versin
ikiyigitannesi Pinarbelgen1 Ya benimde 10 aylık bebeğim dün geceden beri ateşli dış ateşiydi üst on dilerim ikiside çıkıyor ama 39 dereceyi görüyorum ve ateşten çok korkuyorum ilacın dahi bir faydası yok, doğal herşeyi deniyorum napmam lazım başka? Lac gün daha sürer böyle ?
aybukemom Sarekuzu_19 bilemiyoruö görünürde bişey yok idrar yolu enfeksiyonudur belki bi bakalım yarın değişemzse götürcem
Pinarbelgen1 Canım bu arada e bebekte ateş düsürücü pedler satılıyor onlardan evinde bulundurabilirsin onlarında ben faydasını gördum aybukemom
Sarekuzu_19 aybukemom inşallah geçer çocuklarda çok zor oluyor idrar yolu enfeksiyonu yazık suram aciyorda diyemiyolar
Oykmmkrkn aybukemom Geçmiş olsun. Aynı durumu yaşıyorum dönüşümlü 6 saat ara ile ateş düşürücü veriyorum. Sonuç bir kaç saat sonra tekrar eden ateş 38.2 oldu en son. Herhangi solunum enfeksiyonu yok.
Atikeemre14 aybukemom Ateşi nerelerinde oluyor genelde mesela baş çevresi kolduk altı elleri ayakları eğer baş kismindaysa boğaz enfeksiyonu olabilir dişte yapabilir 38 dereceyi geçmiyorsa doktorlar 38 yüksek görmüyorlar eğer 38 geçerse bence bir doktora götürün derim
Atikeemre14 aybukemom Boğaz kismini kontrol sürekli eğer boğaz kısmından yukseliyorsa atesi büyük ihtimal enfeksiyondur
aybukemom Atikeemre14 temassız ölçerimiz yok daha doğrusu kızım kırdı bitek koltukaltı ağızdan ölçen oynar başlıklı olanlardan var
Ysm2019 aybukemom benim bebeğimde öyle oldu kanında enfeksiyon çıktı zaten bu aralar salgında varmış cocuklar arasında
Ysm2019 aybukemom devlete gittik yanlış teşhis koydular antibiyotik verdiler içim el vermedi özel bir hastaneye götürdüm kan tahlili yaptılar kanında enfeksiyon çıktı farklı şuruplar verdi iki tane