Merhaba arkadaşlar kızım 2 gündür sürekli kaka yapıyor sulu şeklinde ve günde 6 ya çıktı kakası şuan bile sancıyla uyanfı ve iki defa bez değiştim üst üste sulu kaka yaptı çiş yapmamıştı ve soğuk soğuk terlemiş huysuz bunu yaşayan var mı doktora götürmem gerekiyormu? Ateşi yok kusması yok