Figen_ilter60 Pozitifmi bilmiyorsun sakin ol cocuklarda genel olarak salgın var şuan benmkide aynıydi 10 gün çektim daha yeni geçti bugün kontrole götürdüm bir bayan varda oğlu 3 yaşında senin anlattiklarinin hepsi vardı ateşi 39 u geçmiş kadın evden hiç çıkmıyorum nasıl oldu anlamadım dedi ins korona deildir koronaysa bile bebekler Daha çabuk atlatıyor çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin