Merhaba sevgili Anneler …
9 aylık bebeğim var 10 aylık olmasına beş gün kaldı çok şükür.. 10 aylık bir bebek geceleri 20 kere uyanır mı anlamıyorum sürekli mızmız ve kucak .. sadece allttan iki dişi çıktı emziriyorum emerken sürekli ayağını karnına çekiyor uyumakta güçlük çekiyor uykusu ne kadar çok olsada esnesede üst üste dalmakta zorlanıyor uyurken yine bi ayağını karnına çekiyor yani ne yapmam gerek nasıl bi yol izleyeceğim şaşırdım :( Aç mı kakıyor acaba dedim yedirip yatırdım bi akşam uyku saatine yakın yine aynı uyanıyor sık sık emerken kafasına vuruyor :( Birde elindeki birşeyi almayalım veya istediği birşeyi vermeyelim ağlıyor bağırıyor normal mi ki :( O kadar yoruldum ki destek alabileceğim kimsem yok eşim 7/24 çalışıyor tekim Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah😪