Figen_ilter60 Kızlar nolur yardım edin kızım daha 2 yaşında napicam nasıl atlaticam nasıl geciyor lütfen bilgi verin yardım edin acaba korona mı delta virüs mu net belli değil ama büyük ihtimal 😢😢 çok kötüyüm napicam bn😔😔😔😢
Defne2021 Figen_ilter60 canım çok geçmiş olsun. Moralini yüksek tut. Bol bolsıvı ver bebeğine. Ateş var mı bebişin?
Oglusannesi26 Geçmiş olsun Allah şifa versin kolay atlatirsiniz inşallah saglikcilarla görüştünüz mu ne dediler ?