Hanımlar merhaba
oğlum 19 aylık geçen ay emmeyi kendi bıraktı. Neredeyse 15 gündür her gece 2 2.30 1.30 civarı kalkıp sabaha kadar ayaktayız bir anda uyanıp gayet dinç olarak kalkıyoruz uyutamıyorum asla. Öğlen 2 .2.30 gece uykusuz olunca 3 saate yakın uyuyor her gecem berbar ötesi geçiyor lütfen bilem biri akıl versin ne yapmalıyım ? Önceden emmek için kalkıyor emip uyuyordu ondandır diyordum şimdi bir işkence haline geldi.