MH34 9,5 aylık kızım beşikte sürekli sağa sola çarpıyo ve uyanıyo:) memlekete gittiğimde park beşik almıştık orada mis gibi uyumuştu. Şimdi park beşik alana kadar yer yatağı yaptım orada uyuyo. Yer yatağında çok rahat☺️ Gece uyandığında bende yanına yatıyorum emzirirken benim için de rahat oluyo:)