bernakoc Tabi ki benim 4 sezaryenim var .Hepsinde aynı gün ayaklandım.Bu benim doğum yapmadigım anlamına mı geliyor simdi.😁
Karnimda ben tasıdım,hareketlerini ben hissettim,acısını ben çektim ve evet ilk 2 dogumda sancı cekmedim ve evet kendi istegimle sezaryen doğum yaptım.Ben doğum yapmadiysam bu bebeler ne hepsi bana anne diyor,hepsine ben bakıyorum.😁😁