Cihangirinannesi- Merhaba sevgili anneler biz çok oyun oynamıyoruz yani oğlum sıkılıyo fırlatıp atıyo sadece kule yapıyoruz bitince alkıslıyo falan siz ne tür oyunlar oynuyosunuz fikirlere açığım