Irmak21 Yorgunluğumu ve uykusuzluğumu dile getirmeyecem aylardır böyleyiz 9 dişimiz var oda sıcaklığı iyi aç değil neden?
tuba27 Irmak21 benim bebeğimde 12 aylık ve gece sık sık emziği düştüğü için ağlayarak uyanıyor.Bu ayda bi sıkıntı var sanırım
Elf-b Irmak21 alışkanlık.. 11 aylık ama 20dk da bir, çok çok iyiyse saat başı kalkar. Allah sabır versin uykusuzluk çook zor😪
bayankitapkurdu Irmak21 gündüz uyku saatleri nasıl ? Bir rutininiz var mı. Hep aynı saatlerde mi yatar
Irmak21 Elf-b evet bende saat başı uyanınca iyi günümüz diyorum 20 dk bizimde allahim güç kuvvet versin bize
Irmak21 mom54546 1 yaş sendromu da mı var 🙄 hep ki diş aylardır 8. Çıktı bitti daha bisi yok her gece mi dis
tuba27 Irmak21 inanmayacaksınız ama bende gecede en az 4-5 kere uyanıyorum ve bu defa uyanınca dayak yemiş,üzerimden kamyon geçmiş gibi hissediyorum😭biraz sabredecez sanırım herkes geçecek diyor 1 yaş 20 gün civarı geçiyormuş
Irmak21 tuba27 ya geçsin lazım değil ben aylardır böyleyim ruh gibiyim sinir hastası oldum çalışıyorum birde. Pes ettim de artık bence geçmeyecek kabullendim