Daha çok küçük olduğu için çenesi çabuk yorulur karnını doyuramadan emmeyi bırakabilir. Karnı doyamayınca şekeri düşer sürekli uyku hali olur. Ben de bebeğimde yaşadım bunları, uyandırmak için altını açıyordum, uyanıyordu. Şekeri düşmesin diye de çay kaşığı ile şekerli su verdiğim de oldu. Zararı olur mu diye düşündüm ama aç kalıp güçsüz kalmasından iyidir diye verdim. Şekeri dengelenip daha kolay uyanıyordu.