aysecikaysima 1.5 aylik kizim iki gündür unutamıyorum doğru düzgün sürekli bir gazi var acaba ondan mı bilemiyorum meme saldırıyor aç gibi ama emmiyorda benim gibi olanlar fikir verin bu çocuk neden uyumaz
BGY aysecikaysima evet gazdandır canım büyük ihtimal karnına sıcak havlu koy ve kendi karnına doğru birleştir cok iyi geliyor sancılarına rahatlıyolar iyice dalincada yatağına yatir
yasem aysecikaysima doktorum gazı oldukça emmek ister cünkü emdikçe gazı gidecek zanneder, emdikçe de gazı daha da artar bu bir kısır döngü olur demişti. Belki emmek istemesi emdiğinde gazının gideceğini sanmasındandır cnm
aysecikaysima BGY ya birde sürekli kusacak gibi oluyor kusamiyor anlayamadim gitti bn iki gündür cocugun huyu değişti nasıl oldu anlayamadim