Kızlar geçen hafta memlekete gittik. Döndüğümüzde bebeğim ateşlendi iştahsızlandı. Çok dikkat ettim ama yine de Soğuk aldı galiba hava değişimi de etkiledi. 7 ay 8 günlük. Ateşini düşürdük toparladı daha iyi. Ancak önceden geceleri hiç uyanmazdı. Hastalandığı gün gece hiç uyumadı. O günden beri uykusu eskisi gibi değil. Sürekli ağlayarak uyanıyor. Emziği düşünce de basıyor çığlığı ağlayarak uyanıyor. Hiç uyanmayan bebek 7-8 kere uyanır oldu. Neden böyle oldu. İyileştiği halde neden düzeni eskisi gibi değil. Düzelmesi için ne yapmak gerek. Bilen yardımcı olsun lütfen😭😭😭 yoksa ben uykusuzluktan pert olacam😭