İyi geçeler ! Oglum 2 aylık 2 gundur gulmeye ve pusette aglamadan 10 dk yatıyor eskiden 1 dk bile yatmazdı ve gulmeye başladı ama sadece 10-15 dk sonra mız mız aglamalar , huzursuz surekli , ıkınmalat kıvranmalar , 2 gundur uyuyor geçeleri , gunduzleri pekte rahat degil , biogaia ve laktazm kullanıyoruz . Her uyandıgında gazını çıkartıyor alttan , bende yardım ediyorum çıkmasına bisiklet haraketini yaptıriyorum daha da fazla çıkariyor ohh rahatladı derken 5 dk sonra gine huzursuzluk başliyor , tabi eskisine gore iyi . Gaz sancıları biandami bitiyor yoksa azalarak mi ?