4 aylik olmak üzere bebeğim çok zor da kaldığım durumlarda mama veriyordum birde reflumuz vardi doktorumuzda bazen verebilirsin demişti aşırı sütüm hiç olmadı ama en azından geceleri doluyordu goguslerim 10 gün önce regl oldum ve kabus başladı emmiyor sinirleniyor aç olduğu için uyumuyor sagiyorum sıkıyorum goguslerimi birkaç damla geliyor başkada yok mama veriyorum mecburen bu durum beni çok yıpratıyor.Humana içince faydasını görüyordum simdi oda yok.Delirecegim lütfen bildiğiniz yöntemleri bir sıralayın anneler 🙏