mom54546 canım ben seni hatırladım. bebeklerimiz aynı anda bende 10.5 aylıkken götürmüstüm gelişim uzmanına götürmüştüm hatta sana sorduğu soruları söylemiştim. benim kızımda hala ismine aşırı tepki vermiyor, alkış bay bay hiçbir taklit yapmıyor. ver dediğimde vermeyi bile 2-3 gündür yapıyor