Xexexe Oğlum 6 ay 24 günlük 2 3 gün dur ateşi vardı Allah’a şükür ateşlenmesi durdu normale döndü ancak 2 gündür kuru bı öksürük var doktora yarın gideceğiz ama yinede evde deneyipte fayda gördüğünüz şeyler varsa öneriye açığım anneler
spagettiii Xexexe benim kızımda da vardı elma kabuğunu kaynatıp içine bir çay kasıgı kadar sirke atmıştım çok iyi gelmişti
Xexexe egeninanns Şimdiye kadar hiç pekmez vermedim çünkü yeni el gıdaya başladık bakicam geçmez ise mecbur bı çay kaşığı da olsa vermem lazım
Xexexe spagettiii Ben sadece kabuğu kaynattim sabah vericem ne kadar vermiştiniz ölçü olarak bide kaç aylık kusura bakmayın çok soru sordum ama ilk bebek olunca insan herşeyi sormak istiyor
spagettiii Xexexe 7.8 aylık falandı sanırım tam hatırlamıyorum normal birtane Elma kabugunu kaynattım ölçülü vermedim cay kasıgı ile günde 3.4 kere içiriyordum
spagettiii Xexexe bide burnunun içini nemli tutmaya bakın duş esnasında falan buhar burun yollarını açar iyi gelir