3 ay 10 gunluk bebiş atak haftasindayiz anlaşılan ağlama krizlerine okey ama emmek istemiyor ac ac ağlıyor.meme reddi de olabilir mis bu aylarda?
Şimdi Akışına mi bırakmalıyım uyku arasında vs mi emzirmeliyim
Yoksa emmedigi zamanlarda sagip biberon kaşık ile mi beslemeliyim ( Gecen ay 750 gr almıştı kilosu düşsün istemiyorum:(