Emir21_ 40 günlük benımkı de gögsümde yatırmaya calısırken yüzüstü yattıgı da hep kalkık nasıl agrım ıyor o bası sasırıyorum. Siz niye tskıldınız ki bu duruma normal zaten 1.aydan sonra kaldırmaya baslaması. Aytakçplerinr bakın suan bas kaldırma parmaklarıyla kavrama vs. Normal yani