elizitosunannesi Sütü sağarak veren 10 ay ve üzeri anneler, sağdığını sütün kaç ml veriyorsunuz ek gıdadan dolayı?
MH34 elizitosunannesi benim oğlum 9 aylık ama bende 110-120 ml veriyorum çok çok aç olursa 130 ml. daha doğrusu ben işteyken annem veriyor, işten gelince emziriyorum zaten çok fazla ek gıda vermiyorum ana öğün 1 yaşa kadar anne sütü ara öğün gibi veriyorum ek gıdayı
twinshomedesing 4 aylığım 120 cc birine 120 cc birine veriyorum 100 altına hiç düşürmüyorum ikizlerimin birini siz kaç veriyorsunuz söyleyin de bende bilinçleneyim. Birde 6. Aya dogru sağmayı bırakcam emsinler
Sevdalianne twinshomedesing su anda emiyorlar mi peki. Benimde ikizlerim 4 ayliklar biri emmiyor onun icin sağıyorum ama cogu zaman 80 dan fazlasini icemiyor öğürüyor istemiyor agzini kapatoyor siki sıkı
twinshomedesing Sevdalianne içiyor 180 bile içer versem ama gündüzleri gogsumu veriyorum hazıra alısmasın diye sagıp vermek daha zor geliyor bana diğeri emiyorsa oda emsin kafasındayım😀 ama 5 ay olduk yeni 5 aydır hep sagdım verdim simdi yeni yeni gogsume gelıyor diyebilirim
Sevdalianne twinshomedesing 5 ay sonrasinda göğsünuzu tutmasi cok iyi. Ben de kizimi tekrar dondurmeye calisiyorum ama gunduzleri memede hep aglior istemiyor cok iştahsız bi bebek oglum ayda 1 kilo alior kizim 500 gram alabilsin die göbeğim çatlıyor ona sütünü icerene kadar. Ne yapicam bilmiyorum cok yoruyor beni
Pembepanterr Elif2409 genelde 3 saati geçirmiyordum ben vermesemde bebeğim istiyordu şimdi sütten kestik artık sadece yemek yiyor 18 aylık
elizitosunannesi MH34 ben de 3 saatte bir sağıyorum, 120 civarı çıkıyor ve iştahsız bir bebek azaltmalı mıyım diye merak ettim:/ , artık yarı anne sütü yarı ek gıda olmalı diyorlar
twinshomedesing Sevdalianne canım o 5 aylık dönemde ara ara gogsumu verdim günde birkezde olsa unutmasın diye yoksa unuturdu
Mlhsyn14 Ben bu sağım işini yapamıyorum ya bebegım gece 3-4 saat uyanmadan uyuduğunda sağım yapayım dıyorum bazen güzel gelıyor sütüm bazen cok az nedenını anlamıs deılım😪