Hanımlar merhaba kızım 18 aylık bugüne kadar mama hiç kullanmadık. Sadece anne sütü aldı. Buraya kadar sorun yok herşey yolunda şekerli birşeyde vermedim kızıma herşeyini kendim hazırlıyorum. Benim sıkıntım kızım geceleri sürekli memede yani afedersiniz lavaboya bile gidemiyorum. Akşam karnını doyururum, ondan sonra uyuyana kadar meme de benim aklıma takılan çocuk aç mı kalıyor bu saatte aklıma takıldı vicdan yaptım. Uyumadan önce doktorlar da bişey yedirmeyin diyorlar ama siz ne önerirsiniz? Devam sütlerinden alsam mı yada ne bileyim aşçı annenin sayfasına baktım pirinç unu falan var uyumadan yedirsem mi fikirlerinize ihtiyacım var ☹️☹️