Kızlar oğlumun ateşi 38.4 oluyor ateş düşürücü verince iniyor ama tekrarlıyor. Dişten şüphe ettim ama dış 37.5 üstü ateş yapmaz dediler birde sürekli tekrar edince. Herneyse şehir dışındayım ben nöbetçi çocuk doktoruna götürdüm. Baktı birsey demedi sonra ben kulakları hep pislik oluyor çok çabuk koyu turuncu bunu söyledim. Kulaklarına baktı, enfeksiyon görüyorum dedi. Bana AugMentın-Bıd 200 mg+28 mg verdi ne yapayım yaa kendi doktoruma sordum hala cevap bekliyorum. Bu antibiyotik kullanan var mı???