Kızlae merhaba ben özel bölgeme lazere gittim bugun. Jel vs hicbisey sürmedi. Buz lazer sanırım ikş sene önce imza atmıştım dondurmuştum tam hatırlamıyorum ucundan soguk hava üflüyor. Cok canım yandı ve belki toplam özel bölgeme 15 tane fln atış yaptı. Hatta dipte kalan bölgeleri göstererek burayı yapmadınız dedim yaptım orayıda dedi. Tek atışta o bölgeyi komple mi ateşlitor anlamadım. Ama duyduğuma göre bu kadar kısa sürmemesi lazımmış bide jel sürmesi gerekiyormuş girmemle cıkmam bir oldu resmen. İlk seans diye mi alışsın vucut diye mi böyle yaptılar yoksa sizce beni mi salak gördüler. Lütfen yardım.