Bursa1628 Yarama bastın. Peki ben nasıl geldim eve ? Eşim anahtarı evde unuttuğu için önden kaynanamla eşim çıktı (güya kredi kartıyla falan acacak). Ben arabada kızım ve oğlumla bekliyorum beni alacaklar diye. Oğlum ağlamaya başladı mı ? Hemde nasıl. Dedim sizin yapacağınız işe. Aldım o ağır puseti bir elime. Diğer elim de kızımın elini tutuyor. Pehlivan gibi çıktım 3 kat 🤦🤦