Elifismail bu ara maalesef ağlama krizleri bizde de tekrar sıklaştı. Çoğu şeye ağlıyor. Susmuyor da. Bi de tepkilerini daha sert göstermeye başladı.
Her yaşın ayrı bir zorluğu olacak elbet.
İnanın ne zaman geçer bilemiyorum ama ben de bazen birinin “az kaldı, geçecek” demesini diliyorum.
Bize düşen tek şey sabretmek sanırım.
Biz de çocuk olduk. O süreçlerden geçtik. Şimdi ne annemiz, ne biz hatırlamıyoruz.☺️