Emdon estağfurullah. Şimdi sizin elinizdeki karta sadece devletten para gelir yani maaş. Ve elinizdeki kart için uygulama kullanamazsınız ancak gidersiniz atmden ya da gişeden paranızı çekersiniz. Eğer uygulama kullanmak isterseniz illaki de pttye gidip bankadan hesap açılışı gibi yeni bir hesap açmanız gerekir. Ona da maaş yatmaz ama birisi size para yatırırken kullanabilirsiniz. Ya da siz kendiniz içine para atıp başka hesaplara aktarma yapabilirsiniz. Yukarıda bir arkadaşın annemin kartına aldım dediği kart muhtemelen emekli maaş kartı. O sizin elinizdeki karttan farklı o yüzden onlar uygulama kullanabilir uzun oldu☺️