Merhaba sevgili anneler bebeğim 2 ay 24 günlük bu aralar yoğun bir iştahsızlık var meme emmek istemiyor mamayida çok isteksiz içiyor ve sadece 150 Gr almış ay icerisinde hangi mamayi kullanayım bilmiyorum kakasinida yeşil sulu sümüksü ve köpüklü yapıyor ben anlayamadım bana yardımcı olabilir misiniz lütfen