Kızlar dün post açmıştım kızım ishal sürekli kaka yapiyor diye. Bugün de doktora götürdüm . Ve doktor bagirsaklarini usutmus dedi yanı tahlili yarın yapacak ama büyük ihtimalle bakteri dedi. Akşama doğru ise ateşlenmeye başladı kızım. Calpol veriyorum 4 saate bir. Ateşi 38 suan insallah daha da yükselmez yarın gene gidicez doktora. Çocuklar hasta olmasın lütfen Ya. İçim cok sızlıyor😢😢