Yagmuurr Kızlar merhaba sağlık ocağından doğumdan sonra tetanoz aşısı için çağırdılar mı sizi 6. ayda diye bi kart vermişti bana en son aşı olduğum zaman siz oldunuz mu merak ettim
Cicek_Gokce46 Yagmuurr hayır olmadım hamile iken 2 doz olmuştum ama sonrasında olmadım 7 aylık olacak oğlum
antropologanne Yagmuurr Ben dogumdan sonra oldum son dozumu. Toplamda 5 doz oldum. Koruyuculugu ömür boyu.
Yagmuurr Cicek_Gokce46 Ya gitmeme gerek var mı bilmiyorum ki ben sadece 1 kere oldum hamilelikte çünkü hamileliğimden bir kaç ay önce olmuştum aşıyı onu ilk doz saydılar o yüzden mi acaba diyorum
Yagmuurr antropologanne evet haklısınız hani genel olarak çağırıyorlar mı yoksa ben hamilelikten önce olmuştım onu ilk doz saydılar hamilelilte sadece 1 kere yaptılar o yüzden mi diye düşündüm de