40 günlük oldu bugün 2 gündür burun akıntısı vardı. Sürekli temizliyordum. Bugün öksürük ve balgam var sanırım. Çok kötü öksürüyor o minicik ciğerleri ile hastalığı da abisinden bulaştı 3müz de hastayız ama en çok küçük bebeğime üzülüyorum. Başına gelen var mı acaba doktorumuz emmesmde sıkıntı yoksa sık sık emzir ve burnunu temizle dedi. Yapıyorum ama içim gidiyor. Öksürük için yaptığınız etkili bir yöntem var mı? Odaya buz küpü koymak dışında.