Metehan123 Daha once de sordum ama bi kisi bile postuma cevap yazmadi tekrar soruyorum sma.dan bu mamaya gectim similac kilo yapma konusunda iyi mi
Teemo07 Metehan123 ben 2 aydır kullanıyorum ama meme mama ilerliyordum çnceden o yuzden mama mı anne sütümü yaradı henüz bilmiyorum ama bu ay sadece mama verdim. 5. Ay kontrolunde belli olur artık alıp almadığı.ama hissedilen bir kilo artışı var 20 günde.
Sevos Metehan123 ben doğduğundan beri bebeğime similac kullanıyorum çokta memnunum gazda yapmıyor ve güzel de kilo aldırıyor tavsiye ederim şiddetle 👍
Metehan123 Deletedmom0099 ya sma 3. Aydan sonra bi gram bile kilo almaz mi cocuk yok bide artik istekli icmiyodu ziyan ediyodu mamayi baslarda cok meknunduk ama sonra noldu anlamadik ben de
Metehan123 Sevos ya icerigi temiz mama kopurmuyo severek de iciyo cok memnun kaldim ama insallah kilo konusunda da memnun eder beni