Kızlar lütfen yalvarırım bilgisi olan yazsın ya iki aylık bebeğim sürekli ağlıyor hiç susmuyor ne yapsak sakinleşmiyor emerek besleniyor emerken yutkunuyor gazıda var damlada kullanıyorum ne yapmam lazım ne olur yardımcı olun bende ağlıyorum çok kötüyüm